Wednesday 27 April 2011

Dugaan Pra-darah manis

Today is my sooo called bad day!

It all started from yesterday actually.With workloads yang melampau2, tensen kerja, i balek rumah dgn muka masam, Then, fath informed me,

"Dalam 2 mgu lagi i gerak Bangkok, minimum stay sana 12 months, maksimum 18 months, sampai projek siap"

I dalam hati
"what the F?"

"Within that period, they will give me 1 week holiday for every 3 months"

Okay noted, 3 bulan sekali baru i dapat jumpa diaaa

"Double WTF"

Okay, i bawak kuar kalkulator, kira, amek paling highest = 18months = a year and a half, Skg dah bulan 5, means hujung tahun dpn baru stle.

"TRIPLE WTF"

I dun know whether we need to postponed the wedding date or not, and 1 more things camna i nak hidup jauh2 dgn Fath, dahla die g bangkok, tau sgt la, dgn 'ayam2', then sistem bumi die yang tak betul, takut kena tempias earthquake, then, pergolakan politik jugak sometimes, then lots lots of bad things i pikir.


He seems very excited to go there, but me


T_T


He said, die nak discuss dengan boss die pasal tunang date, die nak balek malaysia for tunang, Ntah dapat, ntah tidak.

I pny fikiran serabut


Belum apa2 dugaan dah
I dun know nanti bila dah tunang, dengan die dok jauh, dugaan macam mana pulak
Kuatkanla semangat ku


T_T

1 comment:

  1. I pun mcm u jugak...my fiance nk p korea 3bulan.slamber jer ckp tarikh kawen tataw lg cne..nnt2 la decide.Wtf?!!!

    ReplyDelete