Thursday, 6 October 2011

Post tanpa motif

I've been busy with workload nowadays. smpi bunga telur pn tak smpt nak resume buat lagi, Asyik tertangguh jek, haih!keciwa betul. Cmna nak smpi target kalau mcm nie.Yela balek rmah pn asik malam jek, Penat, terus tido. Nasib bdn!Ofismate smua dok usik, dorg ckp

"Nanti nak dkt kawin, lagi laa workload super duper byk smpi rasa super stress dgn kerja n kenduri lagi"


OMG!its sound scary, Haih!


Btw. enjoice this pre wed video.


Nukilan Cinta - Zul & Ikin from Azrul Affandi Sobry on Vimeo.



aaaaaaaa. tlg sape2 sponsor daku wat prewed vid boleeeee?


p/s : akak ofis baru kawin pesan, nak kawin, elakkan makan timun. utk elakkan keputihan berlebihan. Oh mann!itu fav i kottt!


Update Dari Perjalanan Dua Ratus Tiga Puluh Dua Hari Lagi

3 comments:

  1. alamak timun fav i gak!!takpe babe,makan tomato je.sedap gak.hihi

    itu prewed cikkin.ex blogger kan?bestnyeeeee u nak buat ke?kalau ade rm400 dalam tgn,boleh jek.hikhik

    ReplyDelete
  2. Hi.. exchange link ok?
    We have something in common.. i pun kawin june nxt yr hehe

    ReplyDelete
  3. hye lady- kekeke, linked u back!oh june jugak!marila kite start kayuh2 skg, haha

    ReplyDelete